Bilety i karnety » FAQ
Co to jest konto kibica? odpowiedź:
Konto kibica składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL. Pamiętaj również o zaznaczeniu zgód marketingowych aby otrzymywać najświeższe informacje o Klubie i uczestniczyć w wielu konkursach!
|
Czy konto kibica musi być zweryfikowane stacjonarnie?
odpowiedź: Od sezonu 2023/24 konta kibica nie trzeba weryfikować stacjonarnie.
|
Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.odpowiedź:Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.
|
Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie. odpowiedź:
Jeśli po skorzystaniu z opcji „zapomniałem hasła” nie otrzymałeś maila, upewnij się, że mail nie wylądował w folderze SPAM. |
Założyłem konto na stronie bilety.arka.gdynia.pl. Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym.odpowiedź:Konto jest już aktywne w momencie jego założenia - nie ma konieczności jego potwierdzenia. Jeżeli masz problem z zalogowaniemnapisz maila na adres: bilety@arka.gdynia.pl |
Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?odpowiedź:Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z punktów sprzedaży:
|
Czy można zakupić karnet/bilet w dniu meczu?
odpowiedź: Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl lub w punkcie stacjonarnym w zależności od liczby dostępnych miejsc. |
W jakich godzinach otwarte są kasy w dniu meczowym?odpowiedź: O godzinach otwarcia kas informujemy każdorazowo przed meczem. |
Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić?odpowiedź: W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " FAKTURA" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności. |
Jak mogę odebrać karnet ?odpowiedź: W celu odebrania karnetu zapraszamy do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz soboty w godzinach 10:00 - 15:00, bądź w dniu meczu w kasie nr 2 na Stadionie.
|
Czy jeżeli kupiłem karnet w formie elektronicznej mogę dokupić kartę plastikową?
odpowiedź: Formę karnetu należy wybrać na etapie zakupu, nie ma możliwości zmiany formy karnetu po płatności |
Czy mogę kupić bilety/karnety dla kilku osób? odpowiedź:
1. Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:
2. Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
|
Gdzie znajduje się sektor rodzinny?
odpowiedź: SEKTOR RODZINNY W SEZONIE 2024/2025 znajduje się na Trybunie GOSiR.
|
Chcesz kupić dziecku 1 raz bilet?odpowiedź: Załóż dziecku profil kibica. Zaloguj się na SWOJE konto. Wejdź w zakładkę „Znajomi/dziecko”. Dodaj dziecko. Od tego momentu przypisane jest konto do Twojego profilu i możesz wybrać bilety dla siebie i dziecka
|
Chcesz kupić bilet dziecku?
odpowiedź: Każdy bilet dla dziecka poniżej 13 rz. można kupić wraz z biletem dla dorosłego. Nie ma możliwości kupienia biletu dla samego dziecka.
|
Kupiłem już swój bilet i chcę dokupić bilet dla dziecka
odpowiedź: Napisz na bilety@arka.gdynia.pl |
Które sektory uwzględniają ulgę dla kibiców niepełnosprawnych?
odpowiedź: Bilety w cenie ulgowej przysługują na specjalnie przygotowane miejsca dla osób niepełnosprawnych w sektorach J23 i VIP.
|
Czy mogę zakupić bilet/karnet dla osoby, która nie ma założonego konta kibica?odpowiedź:Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założone konto kibica. |
Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?odpowiedź:Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca. |
Czy bilet/karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?odpowiedź:Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie. |
Chcę skorzystać z promocji bilet za 1PLNodpowiedź: Z tej opcji Kibic może skorzystać jeżeli wybiera się pierwszy raz na mecz. Taki bilet można kupić TYLKO w punkcie STACJONARNYM. Profil możesz założyć online bądź w punkcie stacjonarnym. Pamiętaj o wyrażeniu zgód marketingowych. |
Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?odpowiedź:Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce. |
Czy będę miał możliwość zwrotu zakupionego biletu?odpowiedź: Nie ma możliwości zmiany/zwrotu zakupionego biletu.
|
Czy będę miał możliwość przepisania kupionego biletu na inną osobę?
odpowiedź: Nie ma możliwości zmiany danych osobowych na bilecie |
Jak wykorzystać kod na bilet?
odpowiedź: Kod można wykorzystać zarówno podczas zakupu online bilety.arka.gdnia.pl jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży:
Kody są ważne do zakończenia sprzedaży na dane wydarzenie. W przypadku transakcji online, kody należy wprowadzić podczas zakupu. W jednej transakcji z użyciem kodu może znajdować się tylko jeden bilet. |
Copyright Arka Gdynia |